Oddział ZPOW Polski Ogród

Handel Skierniewice 96-100, Czerwona 20
Najlepsze owoce i warzywa? Perfekcja wykonania? Najwyższa jakość? Naturalność bez kompromisów?
Oczywiście! Z tego Hortex słynie od lat!
hortex 2 2 Jednak, aby powstały rzeczy naprawdę wyjątkowe potrzeba czegoś jeszcze… zaangażowania, wyobraźni i pasji tworzenia.
Tylko tak można stworzyć produkty wyróżniające się wspaniałym smakiem!
hortex 3 3 Tworzenie soków, nektarów i napojów o wyjątkowym smaku jest jak podróż w nieznane…
Podróż w poszukiwaniu najlepszych owoców i warzyw, najsmaczniejszych odmian, nowych połączeń smakowych i kompozycji.
Tak właśnie powstają nasze soki – tajemnica ich smaku leży w zaangażowaniu, wyobraźni i pasji tworzenia.
W ofercie HORTEX każdy znajdzie swój ulubiony smak – wyjątkowych soków 100%, pysznych nektarów czy orzeźwiających napojów.
hortex 4 4 HORTEX TO WYJĄTKOWY SMAK, KTÓRY RODZI SIĘ Z PASJI!
hortex 5 5 Z pasji do owoców i warzyw oczywiście! Pasjonuje nas wyszukiwanie i wybieranie tych najlepszych i tworzenie z nich wyjątkowych produktów! Bo pasja nadaje życiu smak!
hortex 2020 6 Hortex, Prosto z Natury. ROBIMY WSZYSTKO ABY CODZIENNE ODŻYWIANIE OPARTE NA OWOCACH I WARZYWACH BYŁO ŁATWE, PYSZNE I WYGODNE.

 

Hortex Sp.z o.o. i Polski Ogród sp.zo.o. zatrudniają około 1200 pracowników. W okresie skupu oraz przerobu warzyw i owoców (lipiec-grudzień) liczba ta zwiększa się o pracowników sezonowych.

W celu zapewnienia najlepszej efektywności produkcję skoncentrowaliśmy w 3 wyspecjalizowanych, nowoczesnych zakładach przetwórczych. Produkcja soków prowadzona jest w zakładzie w Przysusze k. Radomia, mrożonek w zakładzie w Skierniewicach. Dbamy także o dystrybucję i dostępność naszych produktów, gdyż chcemy być jak najbliżej naszych konsumentów.

Dzięki temu nasze wyroby można nabyć we wszystkich typach sklepów posiadających w swojej ofercie produkty spożywcze.

Tak szeroka dystrybucja możliwa jest dzięki:

  • współpracy z wyspecjalizowanymi dystrybutorami działającymi na terenie całego kraju oraz wiodącymi sieciami handlowymi
  • własnemu zespołowi sił sprzedaży obejmującemu 3 kanały sprzedaży:
    • detal tradycyjny (punkty sprzedaży detalicznej)
    • kanał sprzedaży nowoczesnej (sieci dyskontów, convenience, super- i hipermarketów)
    • rynek Horeca (profesjonalny rynek gastronomiczny – restauracje, bary, stołówki i inne punkty gastronomiczne).
do góry strony